Βρίσκεται στη διεύθυνση Αγ. Πάντων, Κουνουπιδιανά 731 00, Ελλάδα, τόπος Beauty sense είναι ανοιχτό για επισκέπτες τις επόμενες ημέρες και ώρες: Δευτέρα: 9:00-21:00 Τρίτη: 9:00-21:00 Τετάρτη: 9:00-21:00 Πέμπτη: 9:00-21:00 Παρασκευή: 9:00-17:00 Σάββατο: Κλειστά Κυριακή: Κλειστά . Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή θέλετε να κάνετε κράτηση, απλά δώστετους καλούν +30 2821 307... — εμφάνιση. Για πρόσθετες πληροφορίες, φροντίστε να επισκεφτείτε τον ιστότοπό τους
Τουαλέτα
Πιστωτικές κάρτες, Χρεωστικές κάρτες, Πληρωμές από κινητά μέσω NFC
Δεν υπάρχουν υπηρεσίες, μπορείτε να τις προσθέσετε.
Η βαθμολογία είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Οι αξιολογήσεις και οι κριτικές ενημερώνονται τακτικά. Εάν πιστεύετε ότι η βαθμολογία σε μια συγκεκριμένη πηγή είναι άδικη, συνιστάται να επικοινωνήσετε με έναν συγκεκριμένο ιστότοπο.
Για να κλείσω ένα ραντεβού στο Beauty sense, mπορείτε να τους καλέσετε στο τηλέφωνό τους +30 2821 307166 ή χρησιμοποιήστε φόρμα επανάκλησης στον ιστότοπο None και ζητήστε μια ημερομηνία και ώρα που λειτουργεί για εσάς. Στη συνέχεια θα επιβεβαιώσουν εάν έχουν οποιαδήποτε διαθεσιμότητα για ένα ραντεβού.
Beauty sense είναι άνοιγμα from 9:00- to 1:00 ενεργό Δευτέρα, from 9:00- to 1:00 ενεργό Τρίτη, from 9:00- to 1:00 ενεργό Τετάρτη, from 9:00- to 1:00 ενεργό Πέμπτη, from 9:00- to 7:00 ενεργό Παρασκευή, κλειστό Σάββατο, κλειστό Κυριακή,
Οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες είναι Ινστιτούτο αισθητικής.
Η τοποθεσία του Beauty sense είναι μια πόλη Χανία, h πλήρης διεύθυνση είναι Αγ. Πάντων, Κουνουπιδιανά 731 00, Ελλάδα.
Η κοπέλα στο κέντρο αισθητικής ήταν πολύ καλή... το συστήνω! :)
Είχα ένα σημάδι από ράμματα στο φρύδι μου...έκανα μόνιμο μακιγιάζ φρυδιών και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό! Κράτησε τουλάχιστον δύο χρόνια... Καθαρός χώρος... οι επαγγελματίες πάντα με το χαμόγελο... Μόνο θετικές εντυπώσεις! ❤️❤️
Δυστυχώς, δεν ήταν σωστή επαγγελματίας. Έκανε τατουάζ στο φρύδι της κόρης μου λόγω τραυματισμού όταν ήταν μικρή, και σε λιγότερο από έξι μήνες αυτά αποχρωματίστηκαν. Όταν της εξήγησε το πρόβλημα, δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον να το διορθώσει, μάλιστα προσπάθησε να την πείσει ότι δεν είχε συμβεί αυτό, ενώ είχαμε λάβει γνώμη από άλλους δύο επαγγελματίες στον τομέα. Όταν υπάρχει κάποιο σφάλμα ή κάτι που δεν πήγε σωστά, είναι σεβαστό να ακούς τον πελάτη και όχι να ζητάς περισσότερα χρήματα για να διορθώσεις κάτι για το οποίο είσαι υπεύθυνος. Λυπά